مدیرکل بهداشت آب و فاضلاب شرکت مهندسی آبفای کشور؛
مدیرکل دفتر بهداشت آب و فاضلاب شرکت مهندسی آبفا کشور به همراه جمعی از همکاران شرکت مهندسی ، معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب آبفا استان ، نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام و مدیر دفتر پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان از پایانه مرزی مهران بازدید نمودند.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ 11 August 2023

به گزارش تابناک ایلام،  منتظری هدف از این بازدید را بررسی مشکلات و موانع کیفی تامین و توزیع آب، سیستم مدیریت پساب موکب ها، سرویس های بهداشتی ثابت و سیار مسیر پیاده روی اربعین حسینی عنوان کرد.

وی افزود: تامین آب زایرین عزیز یک و حفظ سلامت و بهداشت آب و مدیریت جمع آوری و تصفیه فاضلاب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، لذا ما در حوزه وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور اهتمام جدی داریم تا در ایام اربعین حسینی توزیع آب سالم و بهداشتی داشته باشیم و زایرین گرامی آب با کیفیت مناسب در دسترس داشته باشند.

 معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه آب و فاضلاب در مهران و پایانه مرزي گفت: زیر ساخت تاسیسات آب و فاضلاب پایانه مرزی مهران از سال های قبل شروع شده و با تلاش های شبانه روزی در شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خوشبختانه زیرساخت مناسبی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی صورت گرفته است.

 محمد پیرباوه پور افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب در پروژه های آب و فاضلاب، شرکت ابفا استان ایلام در زمینه ارتقا سطح سلامت آب و سیستم مدیریت کیفیت آب و فاضلاب اقدامات بسیار خوبی انجام داده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار